Konu
Bu sorun Bendemi yoksa R10'damı ?
15-01-2014, 14:18:06
#5
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence Off-Topic ve Forumda kategorisine sponsor link şeklinde bu konunun açıklaması konulması gerekiyor. Neredeyse her gün 1 kez açılıyor bu konu artık üyeler de görmekten sıkıldı bu tarz konuları.