• 11-01-2014, 12:58:54
    #1
    Arkadaslar merhaba uzun zamandir dusundugum bir sistem var turkweb.tv gibi bir site acmayi dusunuyorum ama sadece yabanci diziler icin kafama takilan ise Her dizi icin ayri ayri yayin hakki satin almam lazim . Bir yabanci dizinin yayin hakki nekadar dir ? internette cok arastirdim ama bir bilgi bulmadim r10 Da bilgisi olan varmi acaba bu konuda..
  • 11-01-2014, 14:31:38
    #2
    Hayli Fazladır Gibime Geliyor
  • 11-01-2014, 15:36:54
    #3
    Eğer aylık 1 Trilyon kazanan şirketiniz varsa neden olmasın.
  • 11-01-2014, 15:39:17
    #4
    Hocam size yayın hakkını verme olayı bir kanal ile anlaşması gibi birşey tek fark kanal ilk gösterimini alıyor, siz sonradan bir bölümü yasal gösterimini alıyorsunuz. Buna güç yetmez yani kolay çözülebilir rakamlar değildir kesinlikle...


    Mobilden gönderilmiştir, yazım yanlışları olabilir...
  • 11-01-2014, 19:02:11
    #5
    Bu sitede, herhangi bir üyeden reklam almaya benzemediği kesin.
  • 12-01-2014, 01:38:00
    #6
    yorumlariniz icin tesekkur ederim bende farkindayim ama fiyatlar gercekten cok cok yuksek galiba
  • 12-01-2014, 01:51:44
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiyatlar yüksektir elbette ama bunun için pek ciddiye alıp görüşme yapacaklarını zannetmem. koca tv kanalları bile uğraşmıyorken çok zor o iş.
  • 12-01-2014, 02:05:25
    #8
    Eger yüksek meblalar olmasaydı Dizimag alırdı Diyebiliriz.