Yabanci Dizi Telif Hakki Satin Almak ?
7
●4.128
- 11-01-2014, 12:58:54Arkadaslar merhaba uzun zamandir dusundugum bir sistem var turkweb.tv gibi bir site acmayi dusunuyorum ama sadece yabanci diziler icin kafama takilan ise Her dizi icin ayri ayri yayin hakki satin almam lazim . Bir yabanci dizinin yayin hakki nekadar dir ? internette cok arastirdim ama bir bilgi bulmadim r10 Da bilgisi olan varmi acaba bu konuda..
- 11-01-2014, 15:39:17Hocam size yayın hakkını verme olayı bir kanal ile anlaşması gibi birşey tek fark kanal ilk gösterimini alıyor, siz sonradan bir bölümü yasal gösterimini alıyorsunuz. Buna güç yetmez yani kolay çözülebilir rakamlar değildir kesinlikle...
Mobilden gönderilmiştir, yazım yanlışları olabilir... - 11-01-2014, 19:02:11Bu sitede, herhangi bir üyeden reklam almaya benzemediği kesin.
- 12-01-2014, 01:38:00yorumlariniz icin tesekkur ederim bende farkindayim ama fiyatlar gercekten cok cok yuksek galiba
Diyebiliriz.