Arkadaslar merhaba uzun zamandir dusundugum bir sistem var turkweb.tv gibi bir site acmayi dusunuyorum ama sadece yabanci diziler icin kafama takilan ise Her dizi icin ayri ayri yayin hakki satin almam lazim . Bir yabanci dizinin yayin hakki nekadar dir ? internette cok arastirdim ama bir bilgi bulmadim r10 Da bilgisi olan varmi acaba bu konuda..