İphone 4 telefon Zil sesi Nasıl yapılır
5
●462
- 08-01-2014, 21:10:41http://www.xilisoft.com/iphone-ringtone-maker.html Ben bunu kullanıyordum sanırım
- 08-01-2014, 21:14:08O şekil yaptım Hocam yaptım 30 sn zil sesi oldu onu nasıl telefonda zil sesi yapacam onu cözemedımChile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2014, 21:22:44Bu siteden http://www.free-ringtones.cc/ istediğim şarkıyı aratıyorum ya da populer şarkılar içerisinden bir tanesine girip download for iphone diyorum ve bilgisayarıma indiriyorum. Bilgisayarına iTools programı yüklemelisin iTunesde bilgisayarında yine yüklü olması gerekiyor.Telefonunu bağlayınca Sol tarafta iTools bölümünden Media'ya tıklıyoruz. bu sefer şarkı atma yeri geliyor karşımıza sağ tarafta ringtone bölümüne tıklıyoruz indirdiğimizi de buraya sürüklüyoruz. sonra direk sök bilgisayardan iphone'u sesler bölümünde en üstte olması gerekiyor hocam.
- 08-01-2014, 21:30:36kartal67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşın dediği gibi en kolay iTool ü yüklemeniz lazım. Jb isteyip istemediğini hatırlamıyorum hep jbli kullanmıştım muhtemelen gerekmiyordur.GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle