Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.xilisoft.com/iphone-ringtone-maker.html Ben bunu kullanıyordum sanırım
O şekil yaptım Hocam yaptım 30 sn zil sesi oldu onu nasıl telefonda zil sesi yapacam onu cözemedım