Tempobet'e Kimlik Onayı
22
●14.840
- 27-12-2013, 13:00:17Para çekerken oluşturduğumuz pin kodunu unutmuşum doğal olarak kimlik onayı istediler...Göndermeli miyim ? Sonra başımız ağrımasın ?
- 28-12-2013, 09:17:33Avatarına bakınca kalbim sıkışıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne rahatlığı ?
Kimlik hocam bu şakaya gelmez, sonra kendimizi izlemeyelim brazzlarda fln ? - 28-12-2013, 09:23:02Ne alaka ? Para çekmek için zaten hesabını onaylaman lazımEcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 09:29:18ukash ile para çekmede bildiğim kadarıyla belge istenmiyor.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temponun tercih edilme sebeplerinden biriside belge istememesi...
Ayrıca resmi kurumlar bile fotokopisini isterken arkalı önlü renkli şekilde göndermek nedir ? Kimliği yollayım geri göndersinler o daha kolay olur. - 28-12-2013, 09:30:56Ben istiyor diye biliyorum.Ukash işinden hiç anlamam.Pek iddaa'da oynamam ama para çekmek için belgeleri istediklerine eminim.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 09:41:07Yok hocam ukashta istemiyor belge, renkli ve arkalı önlü kimlik göndermek hukuki açıdan çok büyük sıkıntı..English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torba yasasından da geçtim adamlara güvenemezsin ki, olası bir durumda hak iddia edemezsin.
"Hesabınıza yüklemiş olduğunuz gerekli belgeler, özel eğitimli sadece sınırlı sayıda yetkili tarafından görülmekte ve kontrol edilmektedir. 3 cü kişiler tarafından görülmesi veya belgelerinizin paylaşılması mümkün değildir."Alıntı
Sınırlı sayıda yetkilinin yarın bir gün başıma bir şey çıkarmayacağı ne malum
- 28-12-2013, 13:17:51Daha önce bu işlemi yapan yok mu ? Kararsız kaldım, göndersem mi göndermesem mi diye.
Peki ev arkadaşımın adına hesap açılsa ve ondan oynasam ne olur ?
Ne rahatlığı ?