Ne alaka ? Para çekmek için zaten hesabını onaylaman lazım
ukash ile para çekmede bildiğim kadarıyla belge istenmiyor.
Temponun tercih edilme sebeplerinden biriside belge istememesi...
Ayrıca resmi kurumlar bile fotokopisini isterken arkalı önlü renkli şekilde göndermek nedir ? Kimliği yollayım geri göndersinler o daha kolay olur.