EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ukash ile para çekmede bildiğim kadarıyla belge istenmiyor.
Temponun tercih edilme sebeplerinden biriside belge istememesi...
Ayrıca resmi kurumlar bile fotokopisini isterken arkalı önlü renkli şekilde göndermek nedir ? Kimliği yollayım geri göndersinler o daha kolay olur.
Ben istiyor diye biliyorum.Ukash işinden hiç anlamam.Pek iddaa'da oynamam ama para çekmek için belgeleri istediklerine eminim.