Tempobet'e Kimlik Onayı
22
●14.840
- 28-12-2013, 14:01:14Üyeliği durduruldu
- 28-12-2013, 14:02:29Hadi bakalım hayırlısıbizler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canlı yardım yüzüme kapattı
Alıntı - 28-12-2013, 14:03:48Üyeliği durdurulduskype atıyorum yardım içinEcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 15:17:35kimliğin üstüne büyük harflerle tempobette üyelik onayı için kullanılabilir sadece diye yazarsın olur biter.
konudışı olaraktan da . genelde de öyle yapın arkadaşlar. mesela telefon hattı alıcaksınız fotokopinin üzerine şu hat için kullanılabilir şeklinde yazın.
yetkili birisi söylemişti bizede. biz öyle yapıyoruz şu anda - 28-12-2013, 15:40:24Kimlik üzerinde oynama istemiyorlar, yoksa kimliği baştan tasarlarım o sıkıntı değildjj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 16:50:30Üyeliği durdurulduNormalde sadece ukash ile işlem yapılırsa (çekme,yatırma) belge istemiyorlar. Bunu bizzat sordum ve aynı bu şekilde söylediler. Ama pin blokesinde durum farklı, belge göndermeniz gerekiyor ve arıyorlar hatta sizi sonrasında. Bazı teyitlerde alıyorlar yine.. Bi sıkıntı olmaz, gönderebilirsiniz. Ben de gönderdim zamanında..
