kimliğin üstüne büyük harflerle tempobette üyelik onayı için kullanılabilir sadece diye yazarsın olur biter.
konudışı olaraktan da . genelde de öyle yapın arkadaşlar. mesela telefon hattı alıcaksınız fotokopinin üzerine şu hat için kullanılabilir şeklinde yazın.
yetkili birisi söylemişti bizede. biz öyle yapıyoruz şu anda