djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimliğin üstüne büyük harflerle tempobette üyelik onayı için kullanılabilir sadece diye yazarsın olur biter.

konudışı olaraktan da . genelde de öyle yapın arkadaşlar. mesela telefon hattı alıcaksınız fotokopinin üzerine şu hat için kullanılabilir şeklinde yazın.

yetkili birisi söylemişti bizede. biz öyle yapıyoruz şu anda
Kimlik üzerinde oynama istemiyorlar, yoksa kimliği baştan tasarlarım o sıkıntı değil