• 21-12-2013, 19:10:57
    #1
    Bir arkadaşımın ricası üzerine konu açtım.Kendisi yazıcı alacakmış. 2 yazıcı arasında kalmış, sizce hangisini alsa daha iyi olur ve neden?

    Teşekkürler şimdiden

    Brother marka :
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/br...ati,68590.html

    Xerox marka:
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/ph...ari,37928.html
  • 22-12-2013, 00:46:54
    #2
    xerox daha iyi duruyor
  • 22-12-2013, 05:08:16
    #3
    epsonun sanırım boya doldurma taklı yazıcıları var mürekkep püskürtmeli. kartuş değişimi yok ve orjinal üretim olduğundan uzun süre kullanabilirsiniz. boya fiyatları da uygun illa lazer olsun demiyorsa bir incelesin.
    not: markası canonmuş
  • 22-12-2013, 16:51:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xerox daha iyi çözünürlüğü diğerine göre daha yüksek