Bir arkadaşımın ricası üzerine konu açtım.Kendisi yazıcı alacakmış. 2 yazıcı arasında kalmış, sizce hangisini alsa daha iyi olur ve neden?
Teşekkürler şimdiden
Brother marka :
http://www.istanbulbilisim.com.tr/br...ati,68590.html
Xerox marka:
http://www.istanbulbilisim.com.tr/ph...ari,37928.html