• 13-12-2013, 15:33:31
    #1
    Merhabalar;

    Daha önce başkalarının başına gelmişmidir bilmiyorum başıma gelen bu olay çok ilginç.

    2 tane aynı marka model araç var. Birinin plakası A birinin plakası B olsun.

    A aracının anahtarı ile B Aracının kapılarını açabiliyorum fakat arabanın çalıştırılmasına izin vermemektedir.

    B aracı ile ise A aracının kapılarını açamıyorum.

    Bu durum büyük bir güvenlik zaafiyeti doğurmaktadır.

    Özel nedenlerden dolayı araç markası verememekteyim.

    Bu durum benden baska birinin başına geldimi merak ediyorum.

    araç 2012 model
  • 13-12-2013, 15:39:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    keylessgo olan araçlarda bu imkansız. 2008+ model ise olmaz genelde. Tüm yeni çıkan modellerde var.
  • 13-12-2013, 15:46:28
    #3
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keylessgo olan araçlarda bu imkansız. 2008+ model ise olmaz genelde. Tüm yeni çıkan modellerde var.
    2012 model hocam
  • 13-12-2013, 15:49:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Marka,model nedir? Pm atarmısın lütfen?
  • 13-12-2013, 16:35:38
    #5
    Bende peugeot 207 var daha önce test ettim açmadı :d Hatta yanlışlıkla kendı arabam dıye baskasının arabasını acmaya kalktım yine olmadı :d Dedim allah allah nıye acmıyo. meger baskasınınmış.
  • 13-12-2013, 17:07:34
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok zor bir ihtimal ama mümkün servise söyleyin ilgilenirler belki bir özür hediyeleri bile olabilir


    Tapatalk
  • 13-12-2013, 17:10:52
    #7
    Immobilizer deniyor heralde ondan calistirmaz ama kapilari acmasi anormal bir durum.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-12-2013, 17:15:13
    #8
    1999 renault megane coupe aracımız vardı zamanında, tam olarak dediğiniz olayın aynısını yaşamıştık, ailece çok şaşırıp aracın sahibiyle konuşup gülmüştük hatta
  • 13-12-2013, 19:34:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Zamanında ford ghia'larda vardı bu sistem.
    Hırsızlık olaylarına karşın A kişi B kişinin aracını hırsızlığa maruz kaldığını görünce,-
    A kumandasıyla B aracını kilitlemesi mantığı..
    Tabi sizin anlattığınız sistemden ziyade, anormal durum çünkü karşılıklı değil.
    Sanırım kumanda yazılımında yada ayarlarında bir sıkıntı var.
    Eğer bahsettiğiniz araç Ford ise Feel The Difference Kullanım Klavuzunu İndirip Okuyunuz.

    Not Eklemek İstiyorum: Ford'u kötülemek değil yazım yanlış anlaşılmasın..Bu olay Ford'un tamamen Professional Yazılımıdır.