• 13-12-2013, 23:06:21
    #10
    Tofaş araçlarında da bu sıkıntı mevcut. En azından bagaj için.
    Kartal slx olan bir abimizin aracını 94 model şahinin bagajını açmayı denedik ve açıldı tek seferde.
  • 13-12-2013, 23:36:15
    #11
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tofaş araçlarında da bu sıkıntı mevcut. En azından bagaj için.
    Kartal slx olan bir abimizin aracını 94 model şahinin bagajını açmayı denedik ve açıldı tek seferde.
    Anahtara gerek yok hocam çünkü çay kaşığı ile açamayacağın tofaş araba yok
  • 13-12-2013, 23:50:55
    #12
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anahtara gerek yok hocam çünkü çay kaşığı ile açamayacağın tofaş araba yok

    Gel benim doğanımın kapısını açsana sana zahmet.
    Çay kaşığıyla. Ama sen açacaksın ok mu?
  • 14-12-2013, 02:11:16
    #13
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tofaş araçlarında da bu sıkıntı mevcut. En azından bagaj için.
    Kartal slx olan bir abimizin aracını 94 model şahinin bagajını açmayı denedik ve açıldı tek seferde.
    Bir tofaş anahtarı, tüm tofaşları açma yeteneğine sahip
  • 14-12-2013, 07:49:58
    #14
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tofaş anahtarı, tüm tofaşları açma yeteneğine sahip


    Kapıları açmadı ama bagajı açtı. Bizim doğan sl'ye çok kez denedim. Diğer tofaşları aynı modelle açmayı falan açılmadı bagaj dahil. Çay kaşığı, bıçak, tornavida da denedim açılmadı. Tüm yolları denedim ama profesyoneller açabilir sanırım.
  • 14-12-2013, 09:24:38
    #15
    tahminimce marka fiat. 2005 yılında fiat doblo arabamız vardı başka birinin doblosunun kapılarını bizim anahtarla açmıştım.
  • 14-12-2013, 10:11:57
    #16
    acaba ilgili firmaya videosunu çekip göndersek araba hediye ederlermi sus payı olarak
  • 14-12-2013, 10:22:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Adam araba demiş siz tofaş diyorsunuz bu nasıl bir çelişkidir arabamı tofaş
  • 14-12-2013, 11:23:20
    #18
    salim59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba ilgili firmaya videosunu çekip göndersek araba hediye ederlermi sus payı olarak
    Tebi.