• 08-12-2013, 19:30:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    yedek astsubaylık aylık 2000 alıyormuş, sanırım askerlik süresi içinde ? yoksa süreklimi meslek olarak mı yada askerlik süresinde mi geçerli bu para ? .
    askere gittimizde orada kalma durumumuz var mı sizce ?
  • 08-12-2013, 19:32:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bitlis/tatvan 2600 civar alıyor arkadaş. askerlik süresince geçerli. vazifeniz bittikten sonra şartlara göre sözleşme olarak kalabilirsiniz.
  • 08-12-2013, 19:58:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    üstad ben 93 temmuz 1 doğumluyum. hiç bilgim yok askerlik ile alakalı. şuan kayıt vs olabiliyormuyum. birde lise mezunu görünüyorum şuan yedek astsubaylıkta diploma zorunluluğu var mı ?