yedek astsubaylık aylık 2000 alıyormuş, sanırım askerlik süresi içinde ? yoksa süreklimi meslek olarak mı yada askerlik süresinde mi geçerli bu para ? .
askere gittimizde orada kalma durumumuz var mı sizce ?
yedek astsubaylık hakkında bilgisi olan var mı ?
2
●321