üstad ben 93 temmuz 1 doğumluyum. hiç bilgim yok askerlik ile alakalı. şuan kayıt vs olabiliyormuyum. birde lise mezunu görünüyorum şuan yedek astsubaylıkta diploma zorunluluğu var mı ?