Eski bir oyun vardı, adı neydi onun? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski bir oyun vardı, adı neydi onun?
27
●
2.022
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Eski bir oyun vardı, adı neydi onun?
1
2
3
4
21-12-2013, 22:38:37
#28
YasinGNC
MyZiFiR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nettehayat dır çok oynamıştım kapandı çok üzüldüm
o yada
jadde
İçerisinde paintball gibi bi oyun alanı olan dimi nettehayat ? Camdan merdiven gibi şeyler vardı, tırmanmaya en üste çıkmaya çalışırdık. Hatta denize girer yüzerdik
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler