Konu
Eski bir oyun vardı, adı neydi onun?
21-12-2013, 22:38:37
#28
YasinGNC
MyZiFiR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nettehayat dır çok oynamıştım kapandı çok üzüldüm
o yada
jadde
İçerisinde paintball gibi bi oyun alanı olan dimi nettehayat ? Camdan merdiven gibi şeyler vardı, tırmanmaya en üste çıkmaya çalışırdık. Hatta denize girer yüzerdik