• 20-11-2013, 09:47:44
    #1
    Dostlar merhaba.
    Öğrenim kredisi hiç aklımda yoktu. Bu aralar arkadaşlar aklıma soktu: "Al olum, nolacak. Ödersin çalışınca. Zaten devlet kolaylık sağlıyor hepsini bir anda öde diye birşey yok. Aylık 100 - 200 tl olarak bağlarsın ödersin geri sıkıntı olmaz." gibisinden söylemlerde bulundular.

    Sizce öğrenim kredisi alınması neye göre mantıklı? Neye göre mantıksız? Tartışma konusu olsun. Böylelikle öğrenim kredisi alacak herkes araştırma yaparken bir nevi bu konuyu da görür, ona göre hareket eder.

    Not: Pek fazla ihtiyacım yok. Alırsam da büyük olasılıkla birikim açısından kullanırım ya da internette yatırım vs. işlerine...
  • 20-11-2013, 10:00:01
    #2
    çok zorda değilsen alma ileride başına bela oluyor. ben almadım arkadaşlarım aldı. pişmanlar hep..
  • 20-11-2013, 10:06:17
    #3
    Ilerde is bulma imkanına göre almanı tavsiye ederim.
  • 20-11-2013, 11:33:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Okurken ihtiyacın olacaksa al. Biz 2 kardeş okuyordul lazım oldu aldım. Yoksa almazdım.
  • 20-11-2013, 11:38:18
    #5
    hocam şimdi birde 26 yaşına kadar evlenirsen devlet siliyor borcu bildiğim kadarıyla, gerçi kanunlaştı mı tam bir bilgim yok.
  • 20-11-2013, 11:57:46
    #6
    Kurumsal Üye
    Çok gerekli olmadığı sürece alınmamasından yanayım.