Dostlar merhaba.
Öğrenim kredisi hiç aklımda yoktu. Bu aralar arkadaşlar aklıma soktu: "Al olum, nolacak. Ödersin çalışınca. Zaten devlet kolaylık sağlıyor hepsini bir anda öde diye birşey yok. Aylık 100 - 200 tl olarak bağlarsın ödersin geri sıkıntı olmaz." gibisinden söylemlerde bulundular.
Sizce öğrenim kredisi alınması neye göre mantıklı? Neye göre mantıksız? Tartışma konusu olsun. Böylelikle öğrenim kredisi alacak herkes araştırma yaparken bir nevi bu konuyu da görür, ona göre hareket eder.
Not: Pek fazla ihtiyacım yok. Alırsam da büyük olasılıkla birikim açısından kullanırım ya da internette yatırım vs. işlerine...