• 19-11-2013, 04:29:47
    #1
    Android, Symbian ve bbOS'ta sürekli kendini yeniliyor. ios'larda böyle mi bilmiyorum
  • 19-11-2013, 08:03:54
    #2
    whatsapp her sistemde 1 yıl bedava gelir sonra parayla alırsın 1 dolar zaten cüzi bi rakam
  • 19-11-2013, 11:55:37
    #3
    Geçenlerde telefona (iPhone 5) bişiy olmuştu hatta buraya da konusu açmıştım. Her şey silinince tekrar kurdum WhatsApp'ı kurunca " sınırsız lisans / ömür boyu kullanım " gibi bir yazı geldiğine eminim ama tam olarak ne yazıyordu hatırlamıyorum. Kısacası sınırsız, 1 yıllık değil
  • 19-11-2013, 14:30:03
    #4
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde telefona (iPhone 5) bişiy olmuştu hatta buraya da konusu açmıştım. Her şey silinince tekrar kurdum WhatsApp'ı kurunca " sınırsız lisans / ömür boyu kullanım " gibi bir yazı geldiğine eminim ama tam olarak ne yazıyordu hatırlamıyorum. Kısacası sınırsız, 1 yıllık değil
    1 yıldan sonra otomatik ücretsiz 1 yıl daha veriyor.
  • 19-11-2013, 15:22:42
    #5
    1 yılın dolmasına 10 gün kala mesaj geldi 1 yılda biz hediye ettik diye