Geçenlerde telefona (iPhone 5) bişiy olmuştu hatta buraya da konusu açmıştım. Her şey silinince tekrar kurdum WhatsApp'ı kurunca " sınırsız lisans / ömür boyu kullanım " gibi bir yazı geldiğine eminim ama tam olarak ne yazıyordu hatırlamıyorum. Kısacası sınırsız, 1 yıllık değil
1 yıldan sonra otomatik ücretsiz 1 yıl daha veriyor.