ncetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kpss için hangi yayın daha iyi
25
●5.166
- 15-11-2013, 15:01:51http://www.kitapsec.com/Products/201...lik-29005.htmlPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunu almayı düşünüyorum ihtiyaç yayınları ders notu dediğin bunun gibi mi her dersin kitabı ayrı ? - 15-11-2013, 15:15:54hocam onlar normal kitap bende ihtiyaça gidiyorum önlisanslara verdikleri setler bu kitap halinde bunlar hani ciddi çalışacam diyorsanız alın o seti 2014 için not halinde kitaplar daha tam yok piyasada 1-2 aya kalmaz çıkar zaten onlar ucuz oluyor tarih coğrafya ve anayasa içinde ayrı onlardan alırsınız. gerçekten normal kitaplar çok fazla boş bilgiyle dolduruyorncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.ihtiyacinne.com/2013-KPSS...Notlari.html#0
bu tarz diyorum 2014 için büyük ihtimal daha çıkmaz bunun sadece genel kültür için olanını tavsiye ederim genel yetenekte işe yaramaz bu - 15-11-2013, 15:22:27anladım hocam zamanım çok o yüzden bu seti alayım.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer ders notları dediğin gibi zaten ucuzmuş çıkınca genel kültür için birde ondan alırım.Teşekkürler. - 15-11-2013, 15:26:49eğer biraz bilginiz varsa önlisans olarak atanması gerçekten zor değil ama çalışarak ben fazla önemsemedim kaldım 81 puanda
2-3 net daha yapsam atanmıştım bölümümden coğrafya ve anayasayı çalışmadan yaparım dedim 30 sorudan 16 net çıkardım
o batırdı beni. bu sene çağdaş türk dünya tarihini çıkarttılar o biraz karışık güncel sorular arttı filan mantık soruları var sorular genelde zaman kaybettirmeye yönelik inşallah çalışır kazanırsınız
- 15-11-2013, 15:36:08evet hocam aynen öyle ben 2012 kpss ye liseden girmiştim önlisans zorluk seviyesi lise gibi mi ?PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde bu ihtiyaç yayınları setinde çağdaş türk dünya tarihi felan yeni müfredat konuları var galiba 2014 yazdığına göre
- 15-11-2013, 22:40:25evet vardır lise önlisanstan biraz daha kolay ama hiç belli olmuyor bir bakıyorsun önlisansın tarihi lisansınkinden zor lise türkçesi önlisansın türkçesinden zor garip bir hal alıyor ama hemen hemen aynı lise ile önlisansncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 net daha yapsam atanmıştım bölümümden coğrafya ve anayasayı çalışmadan yaparım dedim 30 sorudan 16 net çıkardım