• 13-11-2013, 16:19:39
    #10
    ihtiyaç
  • 14-11-2013, 18:56:47
    #11
    Konu dışı olacak ama matematik yapamayan biri kpss den 80 üstü alabilir mi?
  • 14-11-2013, 21:25:03
    #12
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı olacak ama matematik yapamayan biri kpss den 80 üstü alabilir mi?
    toplamda 75 neti bulurum dersen yani matematik çıkınca kalan 90 sorudan 70-75 net arası yaparım dersen çok rahat geçersin 80 puanı
  • 14-11-2013, 21:30:40
    #13
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplamda 75 neti bulurum dersen yani matematik çıkınca kalan 90 sorudan 70-75 net arası yaparım dersen çok rahat geçersin 80 puanı
    2012 önlisans puanına göre 70 net 81-82 civarı yapıyor pek oynamaz galiba

    adalet bölümü 82 yi gördü son atamada bir umut işte inşallah birşeyler yapabiliriz.
  • 14-11-2013, 21:34:18
    #14
    alırsın önlisans adalet arkadaşım vardı hiç matematik işaretlemedi sanırım 73 yada 74 net ile 82 küsür puan aldı önlisans olarak atanmak için matematik şart değil fakat genel kültür ve türkçenin baya iyi olması gerek. genel kültüre adam gibi 2-3 ay çalışan birisi zaten 45 neti çok rahat yapar ordan 22-23 te türkçe yaparsan yanınada 1 sene içinde 5-6 matematik eklersen 82 puanı geçersin zaten
  • 14-11-2013, 22:16:54
    #15
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alırsın önlisans adalet arkadaşım vardı hiç matematik işaretlemedi sanırım 73 yada 74 net ile 82 küsür puan aldı önlisans olarak atanmak için matematik şart değil fakat genel kültür ve türkçenin baya iyi olması gerek. genel kültüre adam gibi 2-3 ay çalışan birisi zaten 45 neti çok rahat yapar ordan 22-23 te türkçe yaparsan yanınada 1 sene içinde 5-6 matematik eklersen 82 puanı geçersin zaten
    evet hocam bu arada arkadaşın atanabildi mi acaba puanlar 82 ye kadar düşmüştü
  • 14-11-2013, 22:26:18
    #16
    hiç haberim yok valla bayan bir arkadaştı aşırı muhabbetimiz yoktu atanmamış olabilir ama bu kasımda gider büyük ihtimal
  • 15-11-2013, 10:09:25
    #17
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç haberim yok valla bayan bir arkadaştı aşırı muhabbetimiz yoktu atanmamış olabilir ama bu kasımda gider büyük ihtimal
    hocam netten kpss kitaplarına baktımda lise/önlisans 2014 diyor.
    İkisi aynı değil mi ?
  • 15-11-2013, 11:22:35
    #18
    Vay be. bende tam bu başlıkta konu açmaya geldim. Açılmış varmış

    Ben geçen sene önlisansa murat yayınlarından çalıştım. İlgi çekici önemli yerler renkli çalışması zevkli fazla ayrıntıya girmeyen her konudan sonra çıkmış soru her üniteden sonra testler olan konu anlatımlı bir kitabı var.

    bende lisans için arıyorum. PEGEM ve Murat Yayınları arasında kaldım. PEGEM kullananlar var mı, nedir ne değildir nasıldır?