• 11-11-2013, 12:31:41
    #10
    Neler var hayatta şükretmek lazım sabah, öğle, akşam.
  • 11-11-2013, 13:02:55
    #11
    Özet olarak(hikaye normalde çok uzun ), genç erkekler kalabalık bir cadde üzerinde (kalabalık olması şart mı?) araba sürerek (taksi tutsak olur mu?) güzel bir genç kız (çirkinler evde kalıyor güzel olması şart!) belirliyo...

    sakin cadde de kız kaçırmak yasak sanırım, haber bana hiç inandırcı gelmedi.
    Bir haber sitesi bunu haber yapmış diğerleri hep kopyala yapıştırmış yapmış, Delinin biri kuyuya taş atmış misali...
  • 11-11-2013, 15:13:10
    #12
    abiside sakinleştirip geri getiricem sözüyle kızı alıyor. Türkiye'de olsa abisi kızı götürüp geri 15-20 adamla döner oranın anasını ağlatır kan çıkartırlardı.
  • 11-11-2013, 16:52:18
    #13
    Başlarım öyle geleneğe gerçi haberin doğruluğu nedir bilmiyorum asparagas olabilir.
  • 11-11-2013, 19:33:35
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaçırdıkları kız evli veya nişanslıysa nolcak
  • 11-11-2013, 21:33:11
    #15
    baroff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçırdıkları kız evli veya nişanslıysa nolcak :d
    :d:d:d:d
  • 11-11-2013, 21:52:31
    #16
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçırdıkları kız evli veya nişanslıysa nolcak
    Bırakırlar Geri Herhalde Aslında Kızlar İçin Güzel Taktik Evlenmiş Gibi Gözükürler Biriyle Formalite İcabı Evlenirler.Kurtulurlar Bu Bahaneyle
  • 11-11-2013, 22:33:29
    #17
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakırlar Geri Herhalde Aslında Kızlar İçin Güzel Taktik Evlenmiş Gibi Gözükürler Biriyle Formalite İcabı Evlenirler.Kurtulurlar Bu Bahaneyle
    Çok şaibeli durumlar bunlar
  • 11-11-2013, 22:49:26
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben hocama sordum yok öyle bişey demişti