Özet olarak(hikaye normalde çok uzun ), genç erkekler kalabalık bir cadde üzerinde (kalabalık olması şart mı?) araba sürerek (taksi tutsak olur mu?) güzel bir genç kız (çirkinler evde kalıyor güzel olması şart!) belirliyo...
sakin cadde de kız kaçırmak yasak sanırım, haber bana hiç inandırcı gelmedi.
Bir haber sitesi bunu haber yapmış diğerleri hep kopyala yapıştırmış yapmış, Delinin biri kuyuya taş atmış misali...