• 09-11-2013, 17:20:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, http://www.logofood.com.tr adresinden daha önce alışveriş yapan oldu mu? Hediyelik için düşünüyorum, çok hoşuma gitti.

    Dilediğiniz fotoğrafı ve yazıyı ambalaja basıp gönderiyorlar.
  • 09-11-2013, 17:22:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    viral seziyorum..
  • 09-11-2013, 17:24:46
    #3
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    viral seziyorum..
    Sezgilerinize saygı duyuyorum.
  • 09-11-2013, 19:38:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şaka maka güzelmiş.