Merhaba arkadaşlar, http://www.logofood.com.tr adresinden daha önce alışveriş yapan oldu mu? Hediyelik için düşünüyorum, çok hoşuma gitti.
Dilediğiniz fotoğrafı ve yazıyı ambalaja basıp gönderiyorlar.
Fotoğraflı çikolata ve şekerler
3
●348
- 09-11-2013, 17:24:46Sezgilerinize saygı duyuyorum.HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle