Merhaba arkadaşlar, http://www.logofood.com.tr adresinden daha önce alışveriş yapan oldu mu? Hediyelik için düşünüyorum, çok hoşuma gitti.

Dilediğiniz fotoğrafı ve yazıyı ambalaja basıp gönderiyorlar.