• 07-01-2008, 08:06:43
    #10
    15,4" CrystalBrite ekran kullanıyorum, ekrana baktıkça gözüm dinleniyor sanki, ama masa
    üstüne geçince maximum 4 saat durabiliyorum.
  • 07-01-2008, 08:43:33
    #11
    Benim nootbook'da 3 gün otur hiç ağrımıyor =) yavrum hp
  • 07-01-2008, 11:36:06
    #12
    Marka veya modelden olacagını sanmıyorum Varista
    Söyledıgınız ayarları nasıl yapacağız?
  • 07-01-2008, 14:06:58
    #13
    Msi 13.3 kullanıyorum. Masaüstünde gözlerim daha çok ağrıyordu. Arkadaşların dediği gibi parlaklığı biraz düşür. Benim dizüstünde FN+F4 // FN+F5 şeklinde ayarlanıyor.
  • 07-01-2008, 14:12:21
    #14
    bende de goz kızarması cok yapıyordu ama ışığı bıraz kıstın mı sıkıntı falan kalmıyor agrısız sızısız durabılıyorsun kendi kanımca
  • 07-01-2008, 14:25:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    benim laptop 4 senedir kullaniyordum, son 2 aydir ekranda gorunurde bisey yok ama
    gozlerimi cok agritmaya basladi. sattim.

    yeni laptop aldim cristal ekranli simdi cok rahatim gozum agridikca ekrana bakiyorum geciyo
  • 07-01-2008, 17:24:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ben ekran karti ayar bolumunden bulabildim bilginize
  • 08-01-2008, 00:41:19
    #17
    ekran ışıgını kısmak için notebookta FN + aşagı tuşu kısayol halledebilirsiniz parlak ekranları son ayarda kullanmayın eski notebookumda sorun yoktu yeni parlak ekran aldım yarıdan fazla açmıyorum yoksa yatınca sabah gözüm açılmaz oluyor gerçekten felaket zarar veriyor..
  • 08-01-2008, 03:32:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Parlaklıgı biraz azalt
    Masaüstü olsan benim monitörden al dicektim tek kelimeyle olaganüstü!
    Meraklısı olana bkz. :"Samsung 206bw"