Msi 13.3 kullanıyorum. Masaüstünde gözlerim daha çok ağrıyordu. Arkadaşların dediği gibi parlaklığı biraz düşür. Benim dizüstünde FN+F4 // FN+F5 şeklinde ayarlanıyor.