Konu
notebook gözlerinizi ağrıtıyormu? Sorun bendemi notebooktamı?
07-01-2008, 14:06:58
#13
Publica
Msi 13.3 kullanıyorum. Masaüstünde gözlerim daha çok ağrıyordu. Arkadaşların dediği gibi parlaklığı biraz düşür. Benim dizüstünde FN+F4 // FN+F5 şeklinde ayarlanıyor.