• 03-11-2013, 11:08:10
    #1
    Arkadaşlar İnternet üzerinden bir sitenin ürünlerini satıcagımdan Bayilik alacagım fakat, Vergi Levhası gerekiyor, Bunu nasıl çıkartabilirim. Ne kadar sürer ve kadar fiyatı tutar Ve her ay masraf çıkartırmı bana ?


    2. Olarak arkadaşın büfesi var onu kullanma şansımız varmı ?
  • 03-11-2013, 20:42:24
    #2
    Yok mudur fikri olan acaba ?
  • 03-11-2013, 23:33:05
    #3
    Büfeyi kullanması için alakalı bir ticari faaliyete gerek var mı muhasebeciye danışın.
    Vergi kevhası demek şirket demek
    Şahıs şirketi açılış masrafı fatura basımı vs. dahil 500-600 TL'dir
    Limited kurarsanız 2000 TL
    Her ay 30 TL damga vergisi, 355 TL bağkur ödersiniz. 3 ayda bir stopaj ve muhtasar ödersiniz. Aylık vergiler çıkar. 100 lira muhasebecinizi de hesaba katarsak aylık min. 400-500 TL para ödersiniz. + Vergi çıkarsa 1000 TL'yi bulur...