Arkadaşlar İnternet üzerinden bir sitenin ürünlerini satıcagımdan Bayilik alacagım fakat, Vergi Levhası gerekiyor, Bunu nasıl çıkartabilirim. Ne kadar sürer ve kadar fiyatı tutar Ve her ay masraf çıkartırmı bana ?


2. Olarak arkadaşın büfesi var onu kullanma şansımız varmı ?