Gelin Teamspeak'ta Sohbet Edelim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gelin Teamspeak'ta Sohbet Edelim
4
●
1.909
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gelin Teamspeak'ta Sohbet Edelim
02-11-2013, 21:30:37
#1
Antocio
Arkadaşlar Teamspeak adresimizde R10 odası açtım.
Adres: ts3.victorbilisim.com
Herkesi beklerim
02-11-2013, 21:36:24
#2
teamspeak
Üyeliği durduruldu
Edelim
02-11-2013, 21:37:28
#3
Antocio
teamspeak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Edelim
mi ?
mı ? bilemedim
04-11-2013, 16:34:34
#4
Antocio
Herkesi bekliyorum o kadar uğraştım
04-11-2013, 17:16:01
#5
justic3
Üyeliği durduruldu
Antocio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkesi bekliyorum o kadar uğraştım
hocam ben geldimde
Alıntı
You don't have permissions to send channel chat messages, failed to send text message.
Böyle bir şey yazıyor ne yapmalıyım ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler