Konu
Gelin Teamspeak'ta Sohbet Edelim
02-11-2013, 21:30:37
#1
Antocio
Arkadaşlar Teamspeak adresimizde R10 odası açtım.
Adres: ts3.victorbilisim.com
Herkesi beklerim