• 02-11-2013, 21:30:37
    #1
    Arkadaşlar Teamspeak adresimizde R10 odası açtım.

    Adres: ts3.victorbilisim.com

    Herkesi beklerim
  • 02-11-2013, 21:36:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Edelim
  • 02-11-2013, 21:37:28
    #3
    teamspeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edelim
    mi ?
    mı ? bilemedim
  • 04-11-2013, 16:34:34
    #4
    Herkesi bekliyorum o kadar uğraştım
  • 04-11-2013, 17:16:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesi bekliyorum o kadar uğraştım
    hocam ben geldimde

    Alıntı
    You don't have permissions to send channel chat messages, failed to send text message.
    Böyle bir şey yazıyor ne yapmalıyım ?