Merhaba
Kış yavaş yavaş gelmeye başlıyor. Soğuk havalarda özellikle el çatlamasını önlemek için önerebileceğiniz kremler var mı?
İyi akşamlar
Soğuk Havalar İçin Krem Tavsiyesi
6
●413
- 31-10-2013, 10:27:42Askerde arko, nivea falan kullanırdık, bir devremde vardı bu norveçli balıkçıların el kremi bir kere kullandım sonra onun dolaba abone oldumWebcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle