• 30-10-2013, 23:37:27
    #1
    Merhaba

    Kış yavaş yavaş gelmeye başlıyor. Soğuk havalarda özellikle el çatlamasını önlemek için önerebileceğiniz kremler var mı?

    İyi akşamlar
  • 31-10-2013, 00:39:09
    #2
    Bephantol kullanabilirsin hocam.
  • 31-10-2013, 05:59:19
    #3
    Neutrogena Norveç formülü el kremi.
  • 31-10-2013, 10:27:42
    #4
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neutrogena Norveç formülü el kremi.
    Askerde arko, nivea falan kullanırdık, bir devremde vardı bu norveçli balıkçıların el kremi bir kere kullandım sonra onun dolaba abone oldum
  • 31-10-2013, 11:48:15
    #5
    Takip

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 31-10-2013, 19:30:58
    #7
    sadece çatlasa yine iyi kızarıyo mosmor oluyo çatlaklar büyüyüp kanamaya başlıyo resmen evrim geçiriyo ellerim

    takip