Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neutrogena Norveç formülü el kremi.
Askerde arko, nivea falan kullanırdık, bir devremde vardı bu norveçli balıkçıların el kremi bir kere kullandım sonra onun dolaba abone oldum