şu anda kutusuyla önümde duruyor. pasaporta kayıt yapılmadı.
şimdi izlemem gereken adımlar nelerdir?
teşekkürler...
Yurtdışından iphone 5 geldi şimdi ne yapmalıyım?
8
●425
- 22-10-2013, 20:17:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 22-10-2013, 22:33:41nasıl bir işleyişi var?profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 22:40:45Gevey sim kilit kaldırır.Pasaportla onun bir alakası yok.profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 22:53:19şimdi benim cihazı sorunsuz bir şekilde kullanabilmem için ne yapmam gerekiyorNuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 22:54:25Önce sim kilidi var mı yok mu onu öğrenmeniz lazım.Daha sonra bir adet pasaport bulup telefonu kaydettirmeniz lazım.qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 22:58:43heralde bir turkcelle gitsem yardımcı olurlar.NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 22:59:25Bilemiyorum hocam onu.qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle