• 22-10-2013, 20:17:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu anda kutusuyla önümde duruyor. pasaporta kayıt yapılmadı.
    şimdi izlemem gereken adımlar nelerdir?

    teşekkürler...
  • 22-10-2013, 22:08:47
    #2
    Gevey al hiç uğraşma pasaporta felan..
  • 22-10-2013, 22:33:41
    #3
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gevey al hiç uğraşma pasaporta felan..
    nasıl bir işleyişi var?
  • 22-10-2013, 22:40:45
    #4
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gevey al hiç uğraşma pasaporta felan..
    Gevey sim kilit kaldırır.Pasaportla onun bir alakası yok.
  • 22-10-2013, 22:53:19
    #5
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gevey sim kilit kaldırır.Pasaportla onun bir alakası yok.
    şimdi benim cihazı sorunsuz bir şekilde kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor
  • 22-10-2013, 22:54:25
    #6
    qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi benim cihazı sorunsuz bir şekilde kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor
    Önce sim kilidi var mı yok mu onu öğrenmeniz lazım.Daha sonra bir adet pasaport bulup telefonu kaydettirmeniz lazım.
  • 22-10-2013, 22:58:43
    #7
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce sim kilidi var mı yok mu onu öğrenmeniz lazım.Daha sonra bir adet pasaport bulup telefonu kaydettirmeniz lazım.
    heralde bir turkcelle gitsem yardımcı olurlar.
  • 22-10-2013, 22:59:25
    #8
    qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heralde bir turkcelle gitsem yardımcı olurlar.
    Bilemiyorum hocam onu.
  • 22-10-2013, 23:19:39
    #9
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemiyorum hocam onu.
    sağol