Konu
Yurtdışından iphone 5 geldi şimdi ne yapmalıyım?
22-10-2013, 22:54:25
#6
NuhGuleyyupoglu
qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi benim cihazı sorunsuz bir şekilde kullanabilmem için ne yapmam gerekiyor
Önce sim kilidi var mı yok mu onu öğrenmeniz lazım.Daha sonra bir adet pasaport bulup telefonu kaydettirmeniz lazım.