• 14-10-2013, 23:33:49
    #1
    arkadaşlar merhaba, evimiz müteahhite verileceği için 1 sene gibi kiralık başka bir eve çıkacağız. şimdiki evimizde kablolu tv kullanıyorduk fakat kiralık olarak gideceğimiz yerde hotbird, digitürk ve dsmart uyduları varmış.. benim ne yapmam gerekiyor normal televizyon kanallarını izleyebilmem için? digitürk - dsmart bağlatmak istemiyorum sadece atv-kanald-star vs çıksın yeter
  • 15-10-2013, 00:41:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    apartmana çıkacaksınız sanırım. Tek bir uydu ve o uydudan evlere dağıtılmış kablolar olur , o kabloyu direk uydu alıcısına takmanız yeterli olur eğer dediğim şekilde ise.
  • 15-10-2013, 00:54:32
    #3
    TÜRKSAT pozisyonuna bakan bir uydunun kablosunu receiver a takacaksın.
  • 16-10-2013, 17:24:20
    #4
    O kabloyu takacak bir receiver'i unutmayin

    GT-I9300 üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free