arkadaşlar merhaba, evimiz müteahhite verileceği için 1 sene gibi kiralık başka bir eve çıkacağız. şimdiki evimizde kablolu tv kullanıyorduk fakat kiralık olarak gideceğimiz yerde hotbird, digitürk ve dsmart uyduları varmış.. benim ne yapmam gerekiyor normal televizyon kanallarını izleyebilmem için? digitürk - dsmart bağlatmak istemiyorum sadece atv-kanald-star vs çıksın yeter