• 16-10-2013, 02:25:57
    #46
    Beni dizikolik yapan sitedir dizimag.Başından kalkmadıgım bile oluyor bazen Gerçekten çok iyi,üyelik sistemi ve puanlama olayıyla 2000 puan yapan reklamlardan da kurtulabiliyor

    Bir dizimag değil ama sons of anarchy dizimagta yüklü değilken dizigo yu kullanırdım orasıda kötü değil
  • 16-10-2013, 05:06:17
    #47
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen 1 aydır bunu yapıyorlar açıkçası soğudum siteden para kazanmak için buda yapılmaz ki arkadaş
    Ee her emegin bi karşılıgı olması lazım. Adamda para kazanıcak haliyle
  • 16-10-2013, 22:53:00
    #48
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu akşam dizi sitesi açıyorum.
    Bu site açılalı 9a y olmuş ve böyle bir hite ulaşması çok zor ama imkansız değil. Ama mutlaka bu işte bir pislikv ar mutlaka. Bu sitede kesin hcklink var.

    Pislik olsun olmasın hacklink olsa bile bu neden zorunuza gidiyor ? Yapabiliyorsanız sizde yaparsınız.
  • 16-10-2013, 22:59:10
    #49
    Duygusal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pislik olsun olmasın hacklink olsa bile bu neden zorunuza gidiyor ? Yapabiliyorsanız sizde yaparsınız.
    iyimsin arkadaşım sen ? niye zoruma gitsin banane sadece dikkatimi çekmişti yeni bir site sanmıştım meğer değilmiş.
  • 16-10-2013, 23:04:51
    #50
    0,5 çok iyi bir oran : )
  • 16-10-2013, 23:13:18
    #51
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyimsin arkadaşım sen ? niye zoruma gitsin banane sadece dikkatimi çekmişti yeni bir site sanmıştım meğer değilmiş.
    Ben iyiyim arkadaşım zoruna gidermiş gibi açıklarını aramaya çalışmışsında o yüzden yorum yaptım.
  • 17-10-2013, 04:14:12
    #52
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende White Collar ile başlamıştım Dizimag'a
    Şimdi yayınlanmıyor oda geri gelse ne güzel olurdu
  • 17-10-2013, 16:51:13
    #53
    Lostu izlememe neden olan bir sitedir : )