Anlık 55.000 online o_O
52
●4.132
- 15-10-2013, 12:39:55Önemli olan marka olabilmek, direk adresinizi tarayıcıya yazıp giren bir ziyaretçi kitlenizin olması çok avantajlı bir durum, direk ana sayfalarında 2500-3000 online var, google dan filtre bile yeseler kafadan 70-80 k hitleri var.
- 16-10-2013, 01:49:53anlık bu kadarsa aylık ne kadar acaba
günlük 70K Olsa
70000*30 = 2100000 vay beeee
1k hitten ölüsü 0,50 krş kazansa hani en kötüsü diyorum
2100000 X 0,5 = 1050000 Tl Yapar ya uykum çok geldi yada yanlış hesaplıyorum
- 16-10-2013, 01:54:14şu benim üstte yaptığım hesaba biri yanlış hesaplamışşın desin
- 16-10-2013, 01:58:51YanlışComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. sitenin günlük hiti 800k 900k civarında ( fazlası olur eksiği olmaz) 1k başına verdiğin 0.5 kuruş abartı bir rakam en son 35e yakın sunucusu vardı sunucu masrafları, ücretli çevirmenler gibi gibi masraflarıda çıkartırsak 200-300 gibi bi rakam kalıyodur aylık. Bazı arkadaşlar adblock engelinden v.s bahsetmiş büyük ihtimalle onu reklam veren firmalar istiyodur çünkü hit yüksek olunca adblock kullanan kişi sayısıda o oranda artıyor, fazla para kazanmak için yaptıysalarda sorun yok site bizim olsa %90nımız şöyle sağ sol filan reklam alırdı sanırım
- 16-10-2013, 02:02:310,50 kuruş abartımı ? günlük 800-900k mı ?greenman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2013, 02:08:41Reklam fiyatları hakkında ne desek yalan olur, zaten tık başına v.s çalışmıyor sabit reklam alıyolar genelde ana partnerleri bets10 ve 1-2 tatil sitesi (casino reklamları üye başına v.s olabilir) hit evet 800den aşağı olmaz (günlük)ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2013, 02:17:20yani öle yada böyle bu adamların aylık geliri 80-100 milyar varmıdır yokmudur onu söyle hocamgreenman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2013, 02:21:02Zenginin malı züğürdün çenesini yorar hesabı sabaha kadar konuşsakta ne kadar kazandıklarını anlayamayız ama 80-100 çok ufak kalır 200 300 diyerek atmış olalımComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ben kafayı taktım diyosan Bets10'un reklam partnerlerinin sistemlerini inceleyerek belki kaba taslak bişiler çıkartırsın
http://www.commissionlounge.com/
Dizimag normaldir.