• 05-10-2013, 18:56:54
    #1
    Merhabalar

    2. üniversite için hangi bölümü önerirsiniz?

    Dış Ticaret
    İşletme Yönetimi
    Lojistik
    İktisat Fakültesi (Lisans)
    Maliye
  • 05-10-2013, 20:23:01
    #2
    Daha önce ne okudun?
  • 05-10-2013, 21:33:51
    #3
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce ne okudun?
    Endüstri mühendisliği
  • 05-10-2013, 21:35:28
    #4
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Endüstri mühendisliği
    Maliye hariç hepsi olur. Maliye bitirince çok uğraşman lazım işe yarar birşey elde etmek için. SMM sınavı falan var, bence maliye ye gerek yok.
  • 05-10-2013, 21:52:20
    #5
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliye hariç hepsi olur. Maliye bitirince çok uğraşman lazım işe yarar birşey elde etmek için. SMM sınavı falan var, bence maliye ye gerek yok.
    Teşekkürler yorumun için.

    Başka önerisi olan?
  • 05-10-2013, 23:08:30
    #6
    Endüstri mühendisliği okuduysanız lojistik tam size göre bence.
  • 05-10-2013, 23:13:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lojistik ve maliyeden haberim yok ama kardeşim kamu yönetimi mezunu başvurduğu bütün sınavlara kamu yönetimi, işletme ve iktisat başvurabiliyordu. Yani aynı b.kn laciverti