Merhabalar
2. üniversite için hangi bölümü önerirsiniz?
Dış Ticaret
İşletme Yönetimi
Lojistik
İktisat Fakültesi (Lisans)
Maliye
2. Üniversite İçin Hangi Bölümü Seçeyim?
6
●453
- 05-10-2013, 18:56:54
- 05-10-2013, 21:33:51Endüstri mühendisliğiduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2013, 21:35:28Maliye hariç hepsi olur. Maliye bitirince çok uğraşman lazım işe yarar birşey elde etmek için. SMM sınavı falan var, bence maliye ye gerek yok.sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2013, 21:52:20
- 05-10-2013, 23:13:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.lojistik ve maliyeden haberim yok ama kardeşim kamu yönetimi mezunu başvurduğu bütün sınavlara kamu yönetimi, işletme ve iktisat başvurabiliyordu. Yani aynı b.kn laciverti