sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Endüstri mühendisliği
Maliye hariç hepsi olur. Maliye bitirince çok uğraşman lazım işe yarar birşey elde etmek için. SMM sınavı falan var, bence maliye ye gerek yok.