• 01-10-2013, 19:12:27
    #19
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EE Motoru Almanın Ne Manası Kaldı O Zaman Trafikte Takıldıktan Sonra.
    Garip.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 01-10-2013, 19:19:33
    #20
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EE Motoru Almanın Ne Manası Kaldı O Zaman Trafikte Takıldıktan Sonra.
    Yorumlarından tahmin ediyorum ne kadar sığ bir adam olduğunu da bu kadarını beklemiyordum. Hüloğğğğ
  • 01-10-2013, 23:08:47
    #21
    Iyi olmus , bu videoyu paylasan motordaki adamin daha baska bir videosunu bulmuslar baska bir sitede, adamlar resmen karsi seriti kapatip trafikte kalmamak icin o seriti kullaniyorlar ayrica bir arabaninda yanindan gecerken dikiz aynasini kirip hic birsey olmamis gibi devam ediyolar.

    Ayrica benim okuduguma gore arabada karisi ve 5 aylik cocugu varmis.
  • 02-10-2013, 01:50:33
    #22
    Türkiye'de olsa bu yol boyunca en az 20 motorlu ezilir ölürdü.
  • 02-10-2013, 03:59:11
    #23
    Film gibi olay. Aksiyon filmi izler gibi izledim videoyu. Devamı yok mu bunun?
  • 02-10-2013, 08:53:39
    #24
    Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film gibi olay. Aksiyon filmi izler gibi izledim videoyu. Devamı yok mu bunun?
    Aynen Bu Tarz Bir Film Vardı Onu İzliyebilirsin Farkı Yok Videodan Daha Aksiyonlu.
  • 02-10-2013, 09:09:27
    #25
    qLd
    Misafir
    bende motosiklet kullanıcısıyım, hiç üzülmedim ölen motosikletciye. bizde grup halinde geziler düzenleriz ama hiç böyle havalı saçma sapan davranışlar içerisine girmiyoruz. sağ şeritten belli bi hız limitinde gidiyoruz gideceğimiz yere. elbette bazen araçların önünü kesiyoruz ama onlarda hani virajlarda, kavşaklarda vs. rahat dönüş yapabilmek için, kimseyi tehlikeye atmamak için..
    • Metins
    Metins bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-10-2013, 09:47:05
    #27
    Hızlı ve öfkeli motorcular. Videonun adı bu olması gerekiyor.