Iyi olmus , bu videoyu paylasan motordaki adamin daha baska bir videosunu bulmuslar baska bir sitede, adamlar resmen karsi seriti kapatip trafikte kalmamak icin o seriti kullaniyorlar ayrica bir arabaninda yanindan gecerken dikiz aynasini kirip hic birsey olmamis gibi devam ediyolar.
Ayrica benim okuduguma gore arabada karisi ve 5 aylik cocugu varmis.
bende motosiklet kullanıcısıyım, hiç üzülmedim ölen motosikletciye. bizde grup halinde geziler düzenleriz ama hiç böyle havalı saçma sapan davranışlar içerisine girmiyoruz. sağ şeritten belli bi hız limitinde gidiyoruz gideceğimiz yere. elbette bazen araçların önünü kesiyoruz ama onlarda hani virajlarda, kavşaklarda vs. rahat dönüş yapabilmek için, kimseyi tehlikeye atmamak için..