bende motosiklet kullanıcısıyım, hiç üzülmedim ölen motosikletciye. bizde grup halinde geziler düzenleriz ama hiç böyle havalı saçma sapan davranışlar içerisine girmiyoruz. sağ şeritten belli bi hız limitinde gidiyoruz gideceğimiz yere. elbette bazen araçların önünü kesiyoruz ama onlarda hani virajlarda, kavşaklarda vs. rahat dönüş yapabilmek için, kimseyi tehlikeye atmamak için..