Bugün en çok ilgimi çeken haber.
http://gundem.milliyet.com.tr/tsk-ya...55/default.htm
Tskya bağışlamış 700 bin lirayı, otomobilini arsasını vs. Ne düşünüyorsunuz?
80 Yaşındaki Kadın Servetini TSK'ya bağışladı.
9
●656
- 24-09-2013, 00:46:48Üyeliği durdurulduben 700 bin lira versem akşama televizyonlarda ulusa sesleniş konuşması bile yaparımwindesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2013, 01:51:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yanlis anlasilmak istemem ama TSKnin tam olarak paraya ihtiyaci ne derece var bilemiyorum. Ha sehit aileleri gezilere filan gidiyorsa tamam da yok fuze alalim tank yapalim tarzi konularda devlet yeterli destegi veriyordur sanirim. o yuzden ihtiyac sahiplerinin hayrina birsey daha mi dogru olur. yanlis demiyorum ama direkt etki etsemiymis keske. Allah razi olsun kendisinden
- 24-09-2013, 09:39:44şehit ailelerine o paranın %10 u gitse iyidir gerisi ölen teröristin ailelerine gidiyor.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2013, 10:16:44Arkadasım sen, sek ayranmı içtin ?Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu para aşağıdaki şekilde harcanır.
milli harp sanayimizin geliştirilmesi, yeni harp sanayi dallarının kurulması, harp silah, araç ve gereçlerinin satın alınması suretiyle Türk Silahlı Kuvvetlerinin savaş gücünün artırılmasına katkıda bulunmak üzere
Sent from my iPhone 5