• 23-09-2013, 18:57:17
    #1
    Bugün en çok ilgimi çeken haber.

    http://gundem.milliyet.com.tr/tsk-ya...55/default.htm

    Tskya bağışlamış 700 bin lirayı, otomobilini arsasını vs. Ne düşünüyorsunuz?
  • 23-09-2013, 19:00:25
    #2
    Duygulandım Allah razı olsun ondan.
  • 23-09-2013, 19:16:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaptığı ne kadar güzel bir şey olsa da şağ elin yaptığını sol elin görmemesi lazım.

    düzeltme : Saygısızın teki gereksiz yorum diyerek -rep vermiş.Bide sana mı soralım nasıl yorum atıp atmayacağımızı.
  • 24-09-2013, 00:46:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığı ne kadar güzel bir şey olsa da şağ elin yaptığını sol elin görmemesi lazım.

    düzeltme : Saygısızın teki gereksiz yorum diyerek -rep vermiş.Bide sana mı soralım nasıl yorum atıp atmayacağımızı.
    ben 700 bin lira versem akşama televizyonlarda ulusa sesleniş konuşması bile yaparım
  • 24-09-2013, 00:55:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    birazcık da bize bağışlayaydın ya teyzecim
  • 24-09-2013, 01:51:23
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlis anlasilmak istemem ama TSKnin tam olarak paraya ihtiyaci ne derece var bilemiyorum. Ha sehit aileleri gezilere filan gidiyorsa tamam da yok fuze alalim tank yapalim tarzi konularda devlet yeterli destegi veriyordur sanirim. o yuzden ihtiyac sahiplerinin hayrina birsey daha mi dogru olur. yanlis demiyorum ama direkt etki etsemiymis keske. Allah razi olsun kendisinden
  • 24-09-2013, 01:57:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TSK ya değil TSK güçlendirme vakfına bağışlamış afferim kadına.
  • 24-09-2013, 09:39:44
    #8
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün en çok ilgimi çeken haber.

    http://gundem.milliyet.com.tr/tsk-ya...55/default.htm

    Tskya bağışlamış 700 bin lirayı, otomobilini arsasını vs. Ne düşünüyorsunuz?
    şehit ailelerine o paranın %10 u gitse iyidir gerisi ölen teröristin ailelerine gidiyor.
  • 24-09-2013, 10:16:44
    #9
    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehit ailelerine o paranın %10 u gitse iyidir gerisi ölen teröristin ailelerine gidiyor.
    Arkadasım sen, sek ayranmı içtin ?



    Arkadaşlar bu para aşağıdaki şekilde harcanır.


    milli harp sanayimizin geliştirilmesi, yeni harp sanayi dallarının kurulması, harp silah, araç ve gereçlerinin satın alınması suretiyle Türk Silahlı Kuvvetlerinin savaş gücünün artırılmasına katkıda bulunmak üzere








    Sent from my iPhone 5