Yaptığı ne kadar güzel bir şey olsa da şağ elin yaptığını sol elin görmemesi lazım.

düzeltme : Saygısızın teki gereksiz yorum diyerek -rep vermiş.Bide sana mı soralım nasıl yorum atıp atmayacağımızı.